2010. január 29., péntek

X. fejezet-1.rész

Ahogy Alice keze lekerült a szememről, abban a pillanatban megdermedtem. Egy szoba kellős közepén álltam, ha sejtéseim helyesek, akkor a saját szobámban.
-Na mond már! Tetszik?-kérdezte Rosalie, hangja izgatottságról árulkodott. De engem még mindig  lekötött a helyiség amiben éppen álltam. Csodálatosan szép volt. A szoba végében egy hatalmas baldachinos ágy helyezkedett el. Jobb oldalt volt  két foltel és egy kisebb aztalka is, amin egy váza virág volt. A falon pedig polcok húzódtak, amin könyvek és Cd-k találhatók. Még egy fésülködő asztal ás egy tévéálvány is volt a szobában, rajta egy nagy tv-vel s egyébb más berendezéssel, amit nem is tudtam kezelni. Én még mindig szótlanul álttam, s fejemet ide-oda kapkodtam. A szinek, a berendezés, egyszóval minden annyira összhangban volt. Káprázatos! Nme is értem mivel érdemeltem ezt ki tőlük. De egyszerüen imádtam, annyira engem jellemzet.
-Tetszik neki! Szereti!-ugrándozott Alice tapsikolva, s arcán egy óriási mosoly terült el. Szerintem látta, hogy sorra megölelem és megpuszilom őket mert most épp ezt terveztem. Először is Alicet és Rosaliet öleltem át és adtam nekik egy puszit az arcukra, majd sorra a többieket is. Márcsak Ed volt hátra, de ő sem menekülhetett érzelem túltengésem elől, így őt is szorosan átöleltem. Ő készégesen ölelte át derekamat.
-Köszönöm! Ez valami gyönyörű.-mondtam, de valahogy még mindig Eden felejtettem karjaimat. Azonban Em dörmögő hangja arra késztette, hogy gyorsan eresszem el.
-Nade Leila.......így mindenki előtt?-kérdezte mind a 32 fogát kivillantva.
-Fogalmam sincs mire gondolsz, de van egy olyan érzésem, hogy jobb is ha nem tudom.-mosolyogtam rá.
-Hidd el, az mindenkinek jó, ha nem tudják Em perverz gondolatait.-azzal Edward beleboxolt a vállába.
-Úgy van öcsi.-tartotta ki öklét, amibe Edward bele ütött. Majd mindenki nevetni kezdett rajtuk.
-Elég legyen a humorizálásból, hisz a legjobbat még nem is látta.-Alice. Erre Rose cak hevesen bólogatott és két ajtó felé mutatott.
-Na akkor jobb, ha mi most lelépünk srácok. Remélem túléled azt ami odabent vár.-ekkor már tudtam, hogy valószínüleg ruhákról van szó. Hisz mi mástól húzná fel minden Cullen a nyúlcipőt, Alicen és Rosalien kívül?Majd elindultam az egyik ajtó felé.
-Ez lesz a fürdőszobád, de szerintem ez most annyira nem lényeges.-mondta Rose, s így inkább a másik ajtót vettem célba.
-TÁ-DÁ-M!-tartotta szét a karját Alice és körbeforgott a gardróbban. Ami teils-teli volt ruhákkal, cipőkkel és egyébb kiegszítőkkel.
-Hmm...-valahogy most többre nem futotta.
-Ennyi? Hmm...na ne már. Kérlek  legalább anyit mondj, hogy tetszik e amit látsz.-Alice.
-Persze, már mért ne tetszene. Csak egy kicsit emészgettem ezt a hihetetlen mennyiséget.-szerintem több száz ruhát lehetett itt megtalálni.
-Hát..tudom még nem valami sok, de majd együtt feltöltjük. Az enyémbe körülbelül ennek a tízszerese van.-mondta Rose, amire nekem leesett az állam. Te atya ég, vajon mennyit járnak vásárolni?-kérdeztem magamtól, s reménykedtem benne, hogy én a legtöbbből kimaradok majd. Gondolataimat korgó hasam zavarta meg.
-Na gyere szóljunk Esmének, hogy adjon neked valami finomat.-fogta meg Alice a kezem, majd húzott lefelé. Lent mindenki elvolt foglalva a saját dolgával. Én folytattam az utam a konyhába, mivel a gyomrom élelem után kiáltott.
-Gyere ülj le és egyél.-mutattott egy székre Ed mellett Esme, majd elém rakott egy tányért, amin narancsos csirke volt.
-Nagyon finom.-mondtam neki két harapás közben, mielőtt Alicel magunkra hagytak. Majd próbáltam beszélgetésbe fonódni Ed-del.
-Milyen volt az első nap a suliban?-kérdeztem.
-Nem volt olyan rossz, de a folytonos bámulás elég kiakasztó.-Ed.
-Csodálod? Hisz mind olyan tökéletesek vagytok. Ez felkelti az emberek érdeklődését.-igen, hisz bármelyik lány elalélna akár csak egy mosolyától is.
-Én viszont úgy gondolom, hogy te sokkal jobban felfogod kelteni az érdeklődésüket.-erre mindketten felnevettünk, végül evés után csatlakoztunk a többiekhez.
Valami filmet néztek, ami nekem nem igazán nyerete el a tetszésem, s szerintem a többiekét sem, így inkább kikapcsolták azt.
-Mit szólnátok ha játszanánk valami érdekeset?-kérdezte Emett, de szerintem ez a játék koránt sem lesz egyszerű.


Sajnos most csak ennyi telt tőlem, de azért rem nem lett olyan szörnyű.
Most 10 hsz-t kérnék a folytatáshoz!!
puszy mindenkinek!
Anita

7 megjegyzés:

Carlie írta...

szia!
első kommizó!!:)
nagyon jó lett,egy ilyen szobát én is elfogadnék!:)
Majd küldd már át őket hozzám is,hogy csináljanak nekem is ilyet!xD
mikor folytatod?
puX

Anita17 írta...

Szia!
Hát én is elfogadnám.....
Már megvan a folytatás. Minden csak rajtatok múlik.=)
pux

Mimi írta...

nekem tetszet remélem folytatod
puszi Mimi

mesi28 írta...

Szia!
Nekem ez a rész is tetszett, nem baj, h nem lett annyira eseménydús, mint az előzőek, ilyen is kell néha, és ez a gardrób téma annyira tipikus, szinte hagyomány, ha a két Cullen csajról van szóXD
Szval ügyi vagy!
pusz
Mesi28

คภςรא írta...

nagyon várom a kövi rész ? Kíváncsi vagyok milyen játékot fog kitalálni Emmett:D

Névtelen írta...

ez de jó lett nekem tetszet emmet és a játék.... érdekesnek hangzik =D
pux Livi

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon jó lett és bocsi,hogy pár nap késéssel írok csak,de nagyon elfoglalt voltam.
Nehéz egyszerre írni is meg olvasni is,de azt hiszem ebben egyetértesz velem,hisz ugyanabban a cipőben jársz,mint én.
Nagyon tetszett az a rész mikor Leila megölelte Edwardot.
Az valahogy olyan aranyos volt számomra.
Alice-ben és Rosalie-ban pedig nem csalódtam a gardróbot illetően.
Megint kitettél magadért én nagyon várom a folytatást.
Puszi: Bella1213