2010. január 3., vasárnap

Gondolatok szárnyán

Ed szemszöge:

Soha nem gondoltam volna, hogy a mai nappal fenekestűl felfordul az életem. Eddigi létezésem során soha nem éreztem hiányát semminek. Nem vágyakoztam a szerelem után. S egyszer mint derült égből a villámcsapás, úgy jön egy lány, hogy felforgassa nyugodt életem. Már az első pillanatban megbabonázott. Sárga ruhája lágyan omlott karcsú testére. Hosszú, barna haja erős hullámokban terítette be vállait és hátát. Kék szemei úgy csilogtak, akár a tenger a napfényben. Kiderült számomra, mennyire temperamentumos lány, éshogy jócskán felvágták a nyelvét. Nem ijedt meg Emett kihívásától. Megkell mondjam én annál inkább. Majd bele őrültem, hogy végig kell néznem, hogy harcol Emettel. Jó ideig alaptalan volt aggodalmam, ügyesen tért ki Em ütései elől és vitte be sajátjait. De egy óvatlan pillanatban nem figyelt elggé, és Em ezt kihasználva eltaszította őt. Szélsebesen repűlt a fák felé, de azt nem hagyhattam, hogy valami baja essen így elkaptam mielőtt nekiütközhetet volna. Karjaimmal átfontam derekát, ahol hozzámért bőröm bizseregni kezdett. Megilletődve nézett rám és köszönte meg segítségem. Majd mikor felállt és húzott magával engem is ajkunk kis híján öszeért. Szerintem megijedt hirtelen közelségemtől, s ez váltotta ki gyors szívverését és az enyhe pírt az arcán. Próbáltam csupán mosolyogni, de legbelűl annyira boldog voltam. Nem értem.......... ki ő egyáltelán.....miért vált ki belőlem ilyen érzéseket?  Hisz alig tudok róla valamit, most mégis itt fekszem az ágyamban és minden gondolatom csak körülötte forog.
De hogyan is várhatnám el egy angyaltól, hogy egy szörnyeteget szeressen? Nem én nem fogom azt a hibát elkövetni, ha igazán szeretem, akkor azt kell tennem ami számára  a legjobb.  Még akkor is ha ez azt jelenti, hogy megkell utálnia......


Na ezek lennének Ed érzései. Szerintem egész jól beleillik a történetbe, bár nem folytatásnak terveztem. 5 komi után azonnal megkapjátok a következő fejezetet. Úgyhogy ne habozzatok, hanem írjatok, ha szeretnétek, hogy folytasam.
Pusz:Anita

8 megjegyzés:

Wonnie írta...

Nagyon szépen kérlek FOLYTASD!!!!!!*bociszemek* XD
Nekem nagyon tetszett ez a kis részlet Eddy ( XD ) érzéseiről :P
Pusy

A. írta...

Wow
Szegény Ed most biztosan össze van zavarodva:)
A férfiak sose értenek semmit:) (most az öcséimből indultam kiXD)
Nagyon tetszett:)
Várom a folytatást:)

คภςรא írta...

nagyon jó lett kíváncsi vagyok a folytira

Nikki írta...

itt a 4. komi

Jó lett,és várom a folytit.
puszika

Nicole írta...

Nekem nem jött be,ne hari.
Lehetett volna hosszabb egy picit.:)

mesi28 írta...

Szentem ebben a 3 szóban minden ott van:
FOLYTIT FOLYTIT HAMAR!!!

Anita írta...

Köszönöm mindenkinek! Örülök, hogy tetszik, és sajnálom, hogy ehez nem tudtam többet írni, de nem akartam feleslegesen rizsázni. Jobbnak láttam inkább ha folytatom. Viszont nem akartam ugyan azt megírni más szemsszögéből, ezért találtam ki, hogy inkább az érzéseit írnám le. De ha szeretnétek, hogy valamelyik fejit megírjam más szemszögből, akkor csak szóljatok nyugodtan!!!=)

Névtelen írta...

Szia!
Szerintem ne egy már megírt fejit írj át más szemszögébe,hanem egy teljesen új fejit valaki más szemszögéből.
Ezt de értelmesen leírtam...xXD
Remélem érted,mire gondolok
Puxikah
Beus